Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky!

Proč ale mi ty ruské desinformace alternativního myšlení ruské hybridní války přeposílají především komunisti a stoupenci Okamurovy Strany populistické demokracie?

:-)

1 0
možnosti
Foto

Protože dělají, co umějí...

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Drby ověřit nelze, neb jde toliko o drby. Věří jim především ti, kteří je šíří. Svůj podíl na tom mají i ti, kteří vysvětlují, co si má kdo myslet. A tím se kruh uzavírá;-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
PB

P91e76t87r 95B95u43r82i10a12n

19. 5. 2022 14:20

Lidé milují dezinformace a demagogické závěry. Přitahují je svými rychlými závěry a jednoduchým rozborem. Lidé obecně nechtějí o věcech přemýšlet od souvislostí až po důsledky. Je to namáhavé, pracné, něco se u toho musí znát a nakonec to nabourává už zavedenou strukturu myšlení.

Proto máme média a diskuze plná matek samoživitelek, nenažraných bankéřů, otců, kteří nemají zájem o své děti, mizejících zisků do zahraničí, obchodníků s chudobou a lichvářů.

Já si, například, dal jednou tu práci (a dělám to rád a často) a poměřil jsem cenu bydlení na ubytovnách se srovnatelným pronájmem bytu ve stejné ulici, čtvrti. A když pominu, že ubytovna účtuje cenu za ubytování, kdežto pronájem za plochu bytu, což je markantní rozdíl, vyšlo mi to srovnatelně stejně, ne-li ještě o malinko lépe na té ubytovně.

Takový malý příklad mýtu "obchodníků s chudobou".

1 0
možnosti
JD

J92a50n 35D76o39u84š34e33k

19. 5. 2022 14:06

To je takové slovo do pranice. Mě většina novinářů přijde jako banda stenografek kteří dělají tak poloviční práci a děsí mě to. Podobně se chovali při invazi do Iráku a je to jeden z hlavních důvodů tak velké podpory tamní veřejnosti.

0 1
možnosti
PK

Deziinfo nechodí jenom emailem.......

2 0
možnosti
Foto

J37o20s26e51f 60B14á53r37t80a

19. 5. 2022 11:43

Já se dezinformacím vyhýbám tak, že neposlouchám česká media, hlavně ČT.

4 3
možnosti
Foto

A která média tedy posloucháte?

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS